Blev ingen fotografering

Nä, det blev för mörkt innan moster kom hem med barnen så det blev ingen fotografering. Synd, men får ta det en annan dag. Johnny sa kanske imorgon men ska fota Annie och Christian till mitt slutprojekt men kanske hinner båda två, får se om det är framförallt fint väder också. Det är ju det, det beror på.

Har varit hemma hos moster nu iaf och kollat på DH då pojkvännen skulle se på fotboll vilket inte var jätte lockande sen slutade ju matchen ändå inte bra så vafan, zlatan är en tönt som tror att han är något. Gillar inte honom, vad tycker ni? Tycker han tror sig för mycket, alla säger att han är så himla bra men vad gör han då? Inte mycket när det väl gäller, min åsikt iaf.

Nä nu ska jag no krypa ner i sängen och läsa min bok, började läsa den i spanien men sen blev det inte mycket mer men har börjat nu igen och det börjar det bli riktigt spännande. Läser boken Viveca sten -i de lugnaste vatten någon som läst den? Gillar att läsa sådan böcket, speciellt mari jungstdet riktigt bra. Har ni inte läst hennes böcker så gör det ! Dom gjorde ju också tv serie av hennes böcker, men dom var urdålig veckkligen. Buddade skådespelar och bytte ut massa namn och ändra massa saker, nej det gillade jag inte och vad jag hört gjorde inte många andra det heller, inte ens författaren som sa något i stil med - det är inte mina böcker. För det var så dåligt så hoppas på att dom gör om dom och gör dom bätte och mer som böckerna hade varit nice.

Nä nu har jag babblat för länge, nu blir det sängen ska upp vid sex imorgon så behöver min sömn. Ha en fortsatt kväll och sovgott när ni ska sova. Puss

Kommentarer
Therése säger:

Jag hatar Zlatan :)

2010-10-13 | 19:34:21
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback