8e oktober 2010

Godmorgon bloggen ! såhär mysigt har vi det idag :)


Fast min pojkvän har hög feber, ont i halsen och kroppen stackars min älskling ♥

Sjukt dålig kvalite på min cam, men men det får duga. Ingen skola för min del idag, hade verkligen ingen ork till det idag sen är ju gustav hemma och är jätte sjuk så kände att jag kunde vara här och kurera honom. Det är sånt man gör för varan, man finns där när den andra behöver en.

Har tänkt på en sak när killar/män är sjuka så är dom verkligen sjuka, det finns ingen som det är så synd om som dom eller hur? Inte menat just till min pojkvän nu, för han är typ alrig sjuk så när han väl är det då är det illa. Är han snorig brukar han gå till jobbet ändå och så, så nu när han är sjuk och det är synd om honom så tycker jag faktiskt att det är riktigt synd om honom ♥ Bli frisk snart hjärtat, vill ta bort det sjuka ifrån dig och ta det själv ist. Det gör ont i mig att se sig såhär sjuk älskling

Nä nu ska jag fortsätta mysa och gowsa med min underbara pojkvän som är världens bästa ♥ hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback