7e oktober 2010

Hej bloggen.

Hur mår ni idag? Själv är jag trött och sliten, känns som man börjar bli sjuk men det kanske inte är så konstigt isf eftersom pojkvännen ligger här med ont i halsen och feber. Usch vill verkligen inte bli sjuk, vi har ett år tillsammans imorgon också så det är ju inte jätte kul att vara sjuk. Hade planerat restaurang och bio men det blir nog en mysig hemmakväll i stället vad det värkar på oss idag. Men vad gör det, så länge vi får vara tillsammans :) ♥

Nä nu ska jag fortsätta kolla på SOS västkusten, ni som inte sätt det så rekoenderar jag det eller jag tycker det är intressant att se eftersom det är härifrån där jag bor och runt om. För er som inte vet så bor jag i öckerö komun där det finns 10 st öar i komunen, just nu bor jag hos min pojkvän på öckerö men hos mamma och pappa på hönö. Så om ni vill se hur det ser ut där jag bor och runt om så se på det ;) Än så länge har det varit ifrån ön rörö men man har sätt öckerö också. Titta så får ni se hur fint jag bor, höhö :D

Hörs imorgon, ha en fortsatt bra kväll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback