6e oktober 2010

Idag har det varit en lång dag i skolan också, eller ja inte just i skolan men sen jag kom hem. Först var det prov i skolan, gick riktigt bra faktiskt. Var lite orolig för att det skulle gå åt helvete eftersom jag började plugga igår, men som sagt det gick riktigt bra och är ganska säker på att jag får godkänt.

Sen efter skolan blev det hem till Janni och ha lite trevligt sälskp, alldeles för längesen vi sågs. Hon hjälpte mig med ett fotoprojekt och jag fick några riktigt fina och bra bilder, som jag ska ha till skolan. Efter det blev det lite övningskörning med mamma, fick träffa syrran också snart kommer den lilla bebisen wiie ♥ Jag tänkte visa er hur bilderna blev men inte idag för jag har inte tid just nu för nu är klockan halv åtta och ni vet väl vad det betyder, halv åtta hos mig såklart. Sen blir det tv hela kvällen med berg flyttar in, välkommen åter och sen kungarna av tyllesand så missa inte det ikväll för er som också tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback