2a oktober 2010

Godmorgon, sovit gott? Vaknade till en mulen dag, inte så trevligt. Hade vellat se lite sol idag faktiskt, men vad passar inte bättre en sån här morgon än att sätta sig framför brasan med en varm kopp chocklad? Underbart ! Blev lite ensam när killen skulle åka iväg och jobba så tyckte att det var en utmärkt idé att sätta sig där och bara njuta.

Idag kommer två klasskompisar ut och ska ha en trevlig kväll med lite dricka, eller ja lite hoppas jag inte att det blir ska supa Emelina under bordet tänkte vi haha. Bara dom kommer, det var lite osäkert igår nämligen. Julia ska jobba nu på förmiddagen och var ute på krogen igår så hon visste inte riktigt om hon orkade, men fick ett ja igår i alla fall så får vi väl se hur det låter idag. Men hoppas på att det blir en rolig kväll. Min pojkvän ska ut till stan med sina kill kompisar, en av hans polare fyller 20 imorgon så dom ska fira honom :) Så då tänkte jag passa på att bjuda hem flickorna hit haha ;) När vi ändå är ensamna, orkar ju inte sitta här själv liksom.

Nä prov på måndag och onsdag så får se till att plugga lite tror jag. Har ändå inget bättre för mig, måste städa också men det orkar jag inte just nu. Sen har killens bror jobbat natt idag också, så dasugaren är nog ingen bra idé. Det är inget jag skulle vilja vakna upp till i alla fall.

Skriver mera sen, nu blir jag lite rastlös så ska se till att få något gjort idag haha puss på er !


Kommentarer
Therése säger:

Svar: Tack så mycket, men du är snygggggare :D

2010-10-02 | 16:54:36
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
nathalie nyren säger:

Lust att följa varann via bloglovin? :)

2010-10-03 | 16:57:09
Bloggadress: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback