1a oktober 2010



Godmorgon mina fina bloggläsare ♥ 

Skönt att man börjar sent idag, verkligen ! Då hinner man med så mycket på morgonen, har tränat och jag skulle egentligen städat nedevången men min pojkväns bror hade jobbat natt så det kändes lite taskigt att dra på och damsuga klockan nio på morgonen, så det får bli till att göra det sen i stället. Börjar min lektion klockan halv tre men ska in tidigare och få klart projekt planen som jag pratade om igår, men det gör inte mig så mycket ändå skönt att få den klar bara.

Snart kommer killen hem på lunch så jag ska se till att ha maten klar då, eller klar är den redan den ska bara värmas. På tal om trollen, han ringde precis och påminde mig om att jag skulle värma den nu så det är väl dags att jag gör det nu. Måste hinna byta om också, så vi får höras senare ha enfortsatt bra morgon/dag alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback