18e oktober 2010

Heej ! Ucsh va det är tråkigt väder ute eller hur? Man blir bara så himla deppig när det regnar. Har inte varit ute på hela dagen idag, eller jo nu ljög jag. Var och köpte bullar förut haha, så himla sugen på det så pojkvännnen fick köra ner mig och mumms så gott det var. Lite duktig har jag faktiskt varit idag även om jag har varit hemma hela dagen, hade feber inatt ( nu blir jag smittad av pojkvännen som blivit frisk fast varit sjuk i två veckor, nu? ) haha, nä men vet inte vad det var mådde fortfrande lite dåligt på morgonen så jag bestämde mig för att vara hemma idag ist och vila upp mig. Men sen har jag inte känt något mera så det var väl bara något, ja jag vet inte vad det va? haha. Men har fått gjort en del iaf, lämnat in loggboken, krönikan, börjat tänka på vad ja ska skriva för artikel, förslag föresten? Det kan vara något aktuellt man ska hitta på vad som ska stå i artikeln själv.

Sen skulle jag läsa psykologi kapitlet men hade ingen ork till det, så får göra det imorgon. Skickat in en idé till slutprojektet och så ska jag sätta igång med bilderna nu som man ska måla i photohsop, blir så fult när man gör det men men, uppgiften är ju sådan så vad ska man göra? Nä får väl sätta igång med det, får passa på medans pojkvänen och katten tar en liten vilostund ;)

Om jag hinner skriver jag mer idag, men massa och se på tv idag så tror inte det blir något mer. Så ha en fortsatt bra dag/kväll puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback