14e oktober 2010

Idag var det en kort dag i skolan, efter det åkte jag och Noomie till maxi och köpte lite gottigott. Sen har jag bara legat och läst min bok, och nu är den äntligen slut. Och ja hade rätt angående mördaren, brukar aldrig ha en aning typ men nu hade jag tänkt att det var den personen en ganska lång stund. Skulle fota Annie och Christian förut men det hann tyvärr bli mörkt, suck ! Men har ju en tid på mig som tur är, nu kommer snart syrran och Micke hit och ska hämta kameran igen. Vågar ju inte ha den för länge eftersom hon kan få när som helst. Sen följer jag nog med dom hem en stund, och hälsar på mamma och pappa.

Pojkvännen ligger ju ändå fortfrande och är dålig och han vill säkert ändå spela lite så då kan jag passa på att åka hem en stund, saknar ju dom lite ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback