10e oktober 2010

Idag kommer jag vänta med spänning på om min syster får sitt barn idag eller inte, har inte hört något om det och dom tror nog inte att den kommer idag men vem vet ;) Hade varit coolt att få det person nummret, så håller en tumme på att den kommer idag :)

Har ni sovit gott inatt? Det har inte jag, pojkvännen kunde inte sova inatt heller så har vaknat flera gånger av att han gjort masssa saker men fick ändå sova ut hyfsat länge. Mamma ringer för en timma sen och sa att jag fick börja göra iordning mig, vi ska nämligen in till stan och övningsköra. Min lärare sa att vi skulle ta samma runda som vi hade gjort i torsdags och det var runt heden där så dit ska jag och mamma och köra idag. Tror nog det kommer gå bra, bättre med denna bilen som jag kan utan och innnan typ.

Måste fixa klart mig nu, så vi får höras när jag är hemma igen puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback