Planerna inför ikväll

Hej igen, hur har dagen varit för er? Jag hade det ganska segt i skolan måste jag säga, men det var bra att jag gick för fick reda på massa inför provet osv och en glad nyhet att jag är ledig nästa fredag wiiehoo. Inte fel, när man bara har en lektion den dagen. Det är så fruktansvört kallt idag så det är ju inte sant och jag ska säga det att jag var halvt död när jag kom hem ifrån färjan, cykla i motvind i -5 är inget jag gör om ska jag säga er, glas halt ute också. Så kom jag hem till ett lika kallt rum, fyfan så fick krypa ner under täcket och värma mig det var behövligt.

Pojkvännen är då duktig och är iväg och grejer med bilen så ikväll åker jag hem till mamma och pappa igen och idag bjuds det på thai mat mumms ! Det är ju ganska tråkigt att sitta här själv när han är iväg så då kan jag lika bra passa på att umgås med familjen, farmor kommer också så det ska bli mysigt. Idol och thai mat, kan min fredag bli bättre? Nää faktiskt inte, imorgon blir det till att gå upp tidigt ska in till Emma och slinga och klippa håret, pojkvännen ska också klippa och efter det hem till Noomie på partaj ! Det kommer bli nice

Så hade tänkt att jag skulle läsa lite bloggar nu innan mamma kommer och så får ni ha en fortsatt trevlig kväll alla och så hörs vi imorgon !

Kommentarer
Elin säger:

Esanna! Jag har letat som en liten idiot efter din låt "The love of my life" Skulle betyda mycket om du skulle kunna skicka den. Kram =)

2010-11-27 | 08:12:54
Bloggadress: http://sskrikopanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback