Nu är jag klar

Äntligen klar haha, fast det tog inte såhär lång tid att bara städa utan har suttit vid datan och spelat på ett av mina spel ganska länge men iaf nu är det äntligen klar med städningen. Eller det var detta jag orkade göra kan man väl säga haha och nu ser det ut såhär..






i inlägget innan detta ser ni hur det såg ut innan, visst är jag ganska duktig ändå?

Har även varit duktig nog att förvandla en planka till min egna gaderob ;)


innan


efter

Vad tycker ni? Vistt jag är fyndig haha, kanske inte är jätte snyggt men bättre än att allting ligger på golvet iaf. Nu har klockan blivit mycket, jag som skulle hinna plugga idag? Vad hände med tiden liksom, hmm.. Melvin kommer vid halv sju tiden så vet inte om jag hinner plugga lite innan det, pojkvännen slutar ju vid halv fyra så han kommer ju snart hem och då ska ha han se på sina dåliga serier haha, så då får jag väl passa på att att plugga ist.

Det är annat än vad våran katt gör just nu haha, hon är för rolig den kolla här ..


så söt min lilla bebis ;)

Hon är nog den ovanligaste katten i världen, slår vad om att det inte finns någon annan katt som dricker oboy och saft, äter melon, chips, popcorn, morot, tahi mat och sen all mat som vi äter haha hon är galen. Men det är ju bra att hon inte är kräsen fall man skulle bli fattig haha. Sen tror hon nog att hon är en hund ibaldn haha, hon sätter sig ibland med tungan ute och flåsar som hundar brukar göra, sen när man kliar henne på magen så lägger hon benen rätt ut och gillar det. Jag vet inte om katter brukar det? Inte dom jag haft iaf haha, men det kanske inte är så konstigt när hon växte upp tillsammans med fyra hundar?

Nä nu ska jag spela lite innan pojvkännen kommer hem och tar över tvn, har ju datan kopplad till tvn så när han vill se på tv kan jag inte vara inne på datan och eftersom min data är cp och inte funkar som den ska så får jag väl som sagt sysselsätta mig med att plugga. Måste ta en dusch också, så jag har nog att göra tills Melvin kommer hörs sen puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback