Ha en fortsatt bra kväll

Pratade just med mamma och idag kommer min syster Alexandra, Wilma och Micke ut för att umgås lite så ska åka hem och hälsa på jag också ikväll, mamma skulle göra hemma gjord pizza mumms. Det blir säkert super gott skulle jag tro. Måste försöka hinna köra idag också, men mamma har ju inte bytt till vinterdäck än så isf får vi låna min systers bil men vet inte hur länge dom stannar heller, så ja får se hur det blir med det men hade behövt det.

Bilder ifrån igår..


Melvin ligger och leker med sina leksaker på filten


Carl är duktig och gör läxorna


Lilla Melvin ♥

Dom tyckte iaf att jag hade varit duktig och jag tyckte inte det var så jobbigt, mest att man inte kan göra så mycket med en liten bebis som att leka riktigt och sådär. Är ju van vid att leka ganska mycket med Edvin som är två år nu, pratar och grejer han är stora killen nu ju :)

Och sen ska jag få träffa lill tjejen också, mosters pärla Wilma. Det blir mycket tid med dom små och det gillar jag, då släpper man liksom allt annat och kan bara slappna av.

Nä nu ska jag strax åka iväg, så ska hinna fixa lite saker innan men ha en fortsatt bra kväll allesammans puss !

Kommentarer
Glennane säger:

Good web with cool info. Thanks.

2011-02-23 | 08:46:00
Bloggadress: http://glennane.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback