Ganska grym ändå ;)

Jag är ganska grym ändå tycker jag, gjorde ett test på datan efter att ha läst ett kapitell i teori boken och jag fick 64 rätt av 70 möjliga ganska bra eller hur? Stod att jag hade blivit godkänd med stora marginaler på vägverkets prov, gött ! Nu ska jag läsa några kapitell till i boken tänkte jag, sen eftermiddag/kväll ska jag köra lite med mamam också. Imorgon är det halkan som gäller, är lite nervös faktiskt haha. Men alla säger ju att det är jätte roligt så det är det väl säkert, man ska ju misslyckas så vad kan gå fel liksom? Skickade även ett mail till min körlärare nu och skrev lite om hur jag hade tänkt lägga upp det sista nu och frågade vad hon tyckte osv, får se hur det blir. Hade vellat lägga upp dom här sista 10 lektionerna så jag hade två-tre i veckan så det blev som en intensvikurs med massträning hemma också + teori då. Så får hoppas att hon också tycker det, för vill ha körkortet innan jul, känns skönt att få det gjort liksom. Inte för att jag är i behov av att ha det men det känns skönt att slippa tänka på det liksom, så nu blir det nått eller några kapitell till i boken så hörs vi sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback