Dags att vara barnvakt

Snart kommer Melvin och Carl hit och jag ska vara barnvakt, haha undra hur det ska gå med Carl min pojkvän är ju hans största idol typ haha söt han kommer nog vara jätte blyg och tycka det är jätte roligt att träffa honom. Han har nog aldrig träffat honom så utan bara sätt honom snabbt någon gång. Men det ska nog gå jätte bra, hoppas jag iaf annars är ju Lena inte långt borta så det är ju bara att ringa.

Pratade nyss med henne och hon sa att hon skulle komma strax med barnen så dom är väl här vilken minut som helst. Var och handlade förut och köpte lite godis och chips, visste inte att Carl skulle med då men nu passar det ju bra, annars lär väl han sitta vid datan för det finns väl inte mycket annat att göra för en 10 årig pojke här haha. Har ju wii också iof om han skulle vilja spela, det löser sig nog. Det blev inget pluggande för min del, eftersom vi åkta och handlade och nu kom jag just ur duschen och strax kommer dom så det får bli till helgen eller imorgon. Ha en fortsatt bra kväll allesammans, jag kommer inte hinna skriva mer eftersom tvn är uppbokad ikväll och så barnen då ;) Ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback