9e november 2010

Godkväll får man väl säga nu kanske haha, har inte haft tid att blogga idag alls faktiskt helt fullt upp. Först blev det skolan, fyfan vilket jävla väder det var i morse snöade om bara den. Så blev det ganska kort dag i skolan skulle slutat halv fyra men hade ingen sal att vara i på foton, så vi åkte till hasselblads center och kollade på en utställning, ganska intressant var det faktiskt och det var ju skönt att få sluta vid ett tiden ist för fyra.

När jag kom hem åkte jag och farrmor hem till moster Lena och hälsade på, F skulle lämna kläder till lilla Melvin så var vi där till fem tiden ungefär och efter det åkte jag och pojkvännen åh handlade mat, sen gjorde vi mat och nu sitter jag här. Ska nog snart åka hem till moster Ulrika för hon har ju fått bilderna på Edvin och Elias nu som jag läntat efter så länge så det ska bli riktigt spännande faktiskt. Får se om mamma orkar hämta mig bara dom är på hälsö tillsammans så det är ju inte så långt bort.

Annars vet ni ju vad jag gör denna dagen eller hur haha, sitter framför tvn hela dagen typ. Nu är det paous i halv åtta hos mig så därför kan jag passa på att blogga lite, sen blir det DH, CT och det som kommer efter fortfrande inte lärt mig det, illa men men det kommer väl det också haha. Nä nu drar det strax igång här igen så bäst att avsluta, ska visa er hur bilderna på den blev sen också eller ja imogon blir det väl haha. Så ha en fortsatt bra kväll alla, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback