4e november 2010

Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag i en renbäddad säng, det bästa som finns :) Vaknade för en stund sen då pojkvännen var hemma på frukost och eftersom jag stängde av hans klocka imorse så han försov sig så kände jag mig lite dum och gick upp och gjorde frukost till honom :) Fast det brukar jag iof göra när jag är hemma, men men ville göra honom på lite bättre humör men det fanns INGENTING i kylen eller frysen, inget bröd eller något. Så det blev lite kräm, men bättre än inget ;)

Vad ska man hitta på idag då? Var ganska slut efter dagen igår men det var trevligt värre :) Fler sådan dagar tack ♥ Ja, det finns mycket jag borde göra, som att plugga körkortsteori eller ja det måste jag faktiskt göra så får sätta mig med det, sen måste jag nog lämna in rättskunskapen idag också gaah ja det får bli en plugg dag idag helt enkel, sådan dagar måste man också ha tid för ibland. Sen kanske jag ska in till stan och byta min dräkt men det beror på om den andra passar eller inte och hur pojkvännens ser ut. Egentligen orkar jag inte åka till stan men också måste och då är det bäst att sätta igång med pluggandet nu, hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback