3e november 2010

Godmorgon, sovit gott? Äntligen skiner solen, efter en hel dag med regn igår! Usch så tråkigt med regn, när man äntligen har lov ifrån skolan liksom så ska det regna vad är det? Nej det tycker jag inte om! Hörde att det regnade i morse när pojkvännen skulle åka till jobbet då fick jag lite smått panik och blev riktigt opepp på att åka in till stan, men det slutade ju och tur var väl det :)

Har juts plockat lite här och bytt sängkläder och sådär, duktig jag är eller hur? Ska åka till stan om ca en halvtimma så tänkte jag hann blogga lite också.

Ska alltså åka till stan med Theresé och Janni, har massa ärenden att göra. Först ska vi till Torslanda och köpa p-piller till våran katt så hon inte går och bli med barn innan vi hunnit flytta. Sen ska vi till telenor och lämna in en gammal telefon så man får köpa något i butiken, så bra när jag antagligen ska byta till en iphone sen. Efter det möta upp J och åka till bodega och köpa maskeradkläder, sen käka på jensens mumms ! Efter det ska vi nog titta i några affärer måste köpa lite lösögonfransar och sånt där kul ;) Och när vi är klara i stan åker vi hem till min syster och hälsar på henne och lilla Wilma, ska bli en riktigt trevlig dag med två favorit tjejer ( eller ja sen blir det fyra favorit tjejer )

Nä nu ska jag se om jag kan plocka lite till, hörs ikväll ha en bra dag

Kommentarer
Therése säger:

Möööjsigt! :D

2010-11-03 | 11:30:11
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback