30e november 2010

Godmorgon på er, hur mår ni? Jag mår bra fast har leggat och frysit hela natten det har varit is kallt verkligen men sen fick jag höra att det var -10 grader inatt också så det kanske inte är så konstigt ändå? Så det blev ingen skola idag heller då jag försov mig, men missade ändå ingenting så får göra det idag ist.

Min syster är på väg ut med älsklings tjejen, så hoppas att dom kommer förbi här en sväng sen också tänkte jag skulle ringa dem och fråga om dom ville ha mat, men hon läsate nog mina tankar för just nu ringde hon ;) haha.

Hade tänkt att jag skulle göra mat till henne också när pojkvännen kommer hem på lunch men hon skulle äta hos en tjejkompis, men får nog se dom en stund senare hoppas jag ;) Ska hinna med och köra idag också, men det är nog bra för då får jag möjlighet att plugga idag och det är väl lika bra. Och en snabb dusch skulle nog behövas också, hörs senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback