29e november 2010

Hej alla ! Hur mår ni? Hoppas allting är bra i denna kalla vinter kväll, vinter ja det kan man väl nästan säga att det är nu va? När det är snö så är det vinter, för mig i alla fall haha. Vad tycker ni? Det är ju inte långt kvar till ju nu heller, så skönt ska det bli sen är det inte alls långt kvar till studenten och ändå var det nyss sommar?

Tiden bara springer iväg och jag längtar så himla mycket till sommaren för då kommer allt jag ser fram imot, först och främst studenten, sen kommer ju flytten i samma veva där också och efter det ska vi utomlands två gånger i sommar också, wiie ! Denna sommaren kommer bli den bästa på länge, det känner jag redan nu. Det känns skönt att tänka på sommaren nu det är så kyligt och ruggit ute, men det blir inte så lång varit för nu ska jag ut i kylan och köra med mamma haha, jaja vill man få körkort så får man ligga i helt enkelt :D

Ha en fortsatt bra kväll, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback