28e november 2010

Hej på er hur mår ni? Själv är man aningen bakfull ifrån gårdagen, fast dock inte så farligt. Har varit i stan hela dagen typ för vi skulle åka in och lämna min dator för att det inte funkade med internet och att det tog typ 10-15 min att starta den, helt sjukt men dom sa att man skulle ominstalera datorn så den blev som ny och se ifall det funkade och wolla nu kan jag vara inne och blogga igen haha.

Efter det så åkte vi till ikea och skulle köpa duntäcke haha men såklart blev det mycket mer som det alltid blir när man är det men det mesta var sånt vi behöver faktiskt. Köpte ett sko ställ eftersom vi inte har något och det blir så himla söligt på golvet, speciellt nu när det är vinter. Sen en matchande klädhängare, den förra vi hade var ganska liten och på den nya var det så man kunde lägga saker uppe på också, hatthylla eller vad det kallas? Där har jag alla mina halsdukar nu det det var jätte bra. Sen var den liten större också, så det blev inte så knött med alla jackor där nu, skönt det.

Så det är vad jag har fått sysselsätta mig med dom närmsta timmarna, skurva ihop dom två och skurva ner den som redan satt där och det tog sin lilla tid och var ganska jobbigt för händerna men vill man ha det fint så får man utstå med en del haha.

Men tillbaka till igår, då var jag som sagt och klippte mig och slingade håret, tänkte visa er hur det blev..


innan uppifrån


efter uppifrån


innan bakifrån


efter bakifrån


innan framifrån


efter framifrån

Nå vad tycker ni? Jag blev jätte nöjd iaf och tycker att det passade mig bra, inte för ljust och inte för mörkt lite mitt i mellan sådär och det känns bra och som mig. Vill inte vara super blond och mörk/svart hårig har jag redan provat på och det var ingenting för mig haha. Så himla jobbigt att behöva färga utväxten hela tiden när man har mörkt, tyckte iaf jag och nu behöver jag inte alls göra det lika ofta eftersom det knappt syns när det blir det :)

Annars igår så var kvällen lyckad, eller ja vissa insedenter händer ju som var mindre trevliga men för övrigt var det en lyckad kväll och jag hoppas att Noomie hade det kul iaf, det är ju det som är huvudsaken när någon fyller år att den personen har kul, eller hur? Det tycker jag iaf.

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder ifrån igår sen, men har prov imorgon så måste nog plugga lite först. Så det beror nog lite på om jag hinner idag, annars kommer dom imorgon. Får passa på att plugga innan allting börjar som man ska se och pojkvännen kommer hem igen haha, blir svårt att plugga då när han ser på tvn och sådär. Ha en fortsatt bra kväll alla, puss på er !

Kommentarer
eliin säger:

fint det blev! :D

2010-12-05 | 00:11:56
Bloggadress: http://sskrikopanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback