24e november 2010

Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag förutom att jag vaknade halv fyra och kom på att jag var tvungen att gå in på ett av mina spel som jag spelar på facebook haha. Men sen somnade jag om gott igen, tur var väl det. Nu ska jag städa upp här lite, ska ju ha Melvin ikväll och kanske Carl också så det kan inte se ut som ett bomb nedslag här då haha sen ska jag plugga idag tänkte jag duktig jag är eller hur?

Ut är jag gald över att jag inte behöver ta mig idag iaf, usch för denna snön. Det ska vara snö på jul det hör ju till och det är ju skoj för barnen med snö så dom kan åka pulka och allt men det behöver ju inte vara så kallt. Tyckte lite synd om pojkvännen som var tvungen att gå och jobba medans jag låg kvar i sängen och hade det varmt och skönt haha :D

Nä nu får jag se till att få något gjort, ha en fortsatt bra morgon alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback