22e november 2010

Hejsan, hur mår ni? Jag mår inte så bra, känner mig sjuk och vill verkligen inte nu när jag ska börja sten hårt med körningen men det finns inte så mycket att göra får vila upp mig och ta det lugnt helt enkelt. Moster Lena ringde mig nyss och frågade om jag kunde vara barnvakt åt Melvin på onsdag och det är ju självklart att jag kan det :)

Har aldrig varit barnvakt själv åt en sådan liten bebis men tror att det ska gå bra, han är ju så snäll så. Den ända jag varit med så på dagen är Edvin och det är nu när han är två år gammal, när jag var liten och Ludvig föddes ( Edvins storebror ) så var han min lilla bebis och jag var alltid med honom men inte sådär passade riktigt utan han var min lilla dock fast levande på ett ungefär. Och då var jag åtta-nio år så det är ju lite skillnad nu, men är ju ofta med Edvin, Elias och Wilma nu så det ska nog gå jätte bra.

Dagen i skolan var riktigt lång idag, så kanske därför jag känner mig lite sjuk? Har hostat mycket och känner mig tjock i huvudet men det hjälper förhoppningsvis med lite vila och mat så det ska jag göra nu. Ha en fortsatt bra dag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback