21e november 2010

Godmorgon, idag mår man kanske som man förtjänar och det vill säga aningen bakfull usch. Hur mår ni? hoppas ni mår betydligt mycket bättre. Har inte kunnat blogga innan för att min dator är sönder, buhu! Det är en drivrutin i datan som har slutat fungera och självklart den som gör att man kan andvända trådlöst internet typiskt eller hur? Sen är det sjukt seg också så har inte orkat starta den, men pojkvännen skulle ta en titta på den innan han stack iväg och grejade så nu kunde jag andvända den med det mobila bredbandet, ibland är det en fördel att ha det :)

Igår var vi i stan hela dagen nästan, åkte in vid elva tiden och skulle med min pappa och kolla efter en ny bil till honom, eftersom min pojkvän är ganska duktig med bilar och sånt så ville pappa att han skulle följa med som smakråd. Också syrrans sambo Micke följde med och på första stället hittade han en som han ska köpa, fast vi åkte såklart runt och tittade på ett par andra ställen också men han fastnade för den första.

Pojkvännen blev himla sugen på att köpa en ny bil då han gick runt där bland alla bilar, men nu har han ju redan två som han ska hålla på att fixa med så det får räcka tills vidare. Idag blir det en lugn dag i soffan, har även blivit lovad thai mat av världens bästa pojkvän idag så det ska bli ganska smaskigt måste jag säga haha.

Nä har ju en del serier att se på nu så det tänkte jag göra, hade tänkt att övningsköra idag också men det är nog ingen bra idé med tanke på hur jag mår idag, så det blir nog soffan hela dagen :) Hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback