18e november 2010

God eftermiddag kära blogg läsare :)

Hur mår ni? Jag känner mig hur trött, deppig och ledsen som helst just nu buhu synd om mig haha, nej men sitter och kollar på nya säsongen av one tree hill och det har varit så sorgligt så har suttit här och gråtit som en liten bebis i ett par timmar. Gud vilken gripande serie det är, dom har verkligen lyckats med att beröra sina tittare.

Men man känner sig lite töntig när man sitter här för sig själv i ett mörkt rum och gråter så tårarna sprutar, blev lite överaskad när pojkvännens mamma kom in mitt allt och frågade om vi ville ha något ifrån affären, haha tur var så hade jag filt över mig så tror inte hon såg att jag låg och grät, får hoppas det iaf haha annars är det lite pinsamt.

Borde egentligen plugga, men jag känner faktiskt att jag kan det ganska bra så en liten paous förtjänar man väl ändå? Nä ska bara se detta avsnittet också sen får det vara bra och dags att plugga körkortsteori om jag vill ha det där körkortet är det bäst att sätta fart ;) hörs sen


Kommentarer
janpan säger:

är det säsong 8 ? jag och fredrik kollade på 3 avsnitt samma kväll.. och efter dom så var mina ögon RIKTIGT svullna! herregud va jag grät!

2010-11-19 | 16:29:41
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback