14e november 2010

Godmorgon på er, har ni sovit gott? Det hoppas jag, för det har jag gjort. Gårdagen var lyckad, eller ja spa-kvällen var underbar och sen var rästen av kvällen helt okej. Vi var ju först här och drack med några kompisar sen åkte vi över till hönö men det blev inte långvarigt och sedan sängen så det var en ganska lugn kväll, vilket var skönt.

Gustavs mamma och pappa kom precis in och sjöng haha men det roliga var bara att han var inte hemma utan det var bara jag här haha, han är och hjälper en kompis ta upp båten men det var ju trevligt med lite sång ändå :) Får väl se när han kommer hem igen, han fick så fina blommor och ett kuvär, min present fick han ju igår.
Fars dag idag också, så vi ska hem till mamma och pappa sen för att lämna av en liten present till pappa och sen ville dom fira pojkvännen lite eftersom han fyller år :) Sen har nog han fullt upp med och greja, aw stackarna ska behöva göra det på sin födelsedag, men men han får ju göra som han vill jag hade ju aldrig gjort det haha. Fast iof man går ju till skolan och sånt när man fyller år på vardagar ändå, tycker man borde få vara ledig på sin födelsedag tycker inte ni det? Det är ju trotts allt bara en gång om året och då ska man ju inte behöva gå i skolan eller jobba. Hade jag bestämt hade jag nog fixat så man var ledig när man fyllde år, lät inte det nice? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback