12e november 2010

Hej på er, som jag sa igår blev det inget bloggande förens nu så tänkte jag skulle berätta lite om min dag för er. Gick upp klockan fem på morgonen, åkte med tio i sex färjan och var framme på storaholms trafikövningsplats vid halv åtta ungefär. Där fick vi vänta en stund för att sedan gå egenom vad vi skulle göra och när man satt där inne började verkligen närverna spöka och jag kände bara - jag vill inte !

Men så gick vi iaf ner till bilarna, jag fick den sista bilen tack och lov för det haha ville verkligen inte köra först, och så började vi med att köra 4-5 moment. Och ja det var spännande och lärorikt men tyckte mest att det var jobbigt faktiskt, otydliga komandon och man fattade inte riktigt vad det var man skulle göra alltid. Så jag satt mest i bilen och ville hem, haha. Sen gjorde vi moment 1-2 och det gick bättre för då hade man kommit in i det lite mera, men 5 ans var allra roligat då man skulle bromsa på asfalt. Eller ja minst komplicerad kan man väl kanske uttrycka sig.

Har hört så mycket att den ska vara så rolig och allt, framförallt hos killar och jag tror säkert dom tycker det är kul och tjejer också men jag tyckte inte det var roligt någonstans, mest lärorikt och bra att ha provat på det men inte kul.

Efter det så åkte vi tillbaka till stan och jag och Noomie gick och åt på jensen, så jävla gott ! Blev propp mätt men det brukar jag bli när jag äter där haha. Sen hade vi utvecklingssamtal och fick positivta nyheter om mina betyg, hade fått MVG i trafiken och VG i foto B, det var dom jag fick reda på så nu har jag sex MVG, sex VG och sex G haha, bra att ha samma av varje eller hur? Nä men det var jätte kul att få det faktiskt, trodde inte jag skulle få det så det va roligt.

Nu är jag ganska trött och seg kom hem för inte så längesen så det har varit en LÅÅÅNGGG dag idag, så ikväll blir det soffan och bara slappa till idol. Sen sängen tidigt, för imorgon ska vi ju upp tidigt och åka till stan. Vill inte skriva vad det är än, men har köpt en sak till pojkvännen som fyller år på söndag som vi ska gå och göra imorgon så det ska bli super mysigt och kul :) Men framförallt behövligt, kan ni gissa vad det är? ;)

Ha en fortsatt bra kväll alla, så hörs vi antagligen imorgon innan vi åker in får se hur länge man sover haha. Ha det så bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback