11e november 2010

Godmorgon på er, sovit gott? Jag vet iaf en som inte gjort det, fy vilka mardrömmar jag haft hela natten men har ju sovot ändå men vaknat upp med oro och sånt i kroppen flera gånger usch sånt är bland det jobbigaste jag vet, att inte veta om det är dröm eller verklighet riktigt. Vad vill det undermedvetna säga egentligen osv..

Vaknade iaf tidigt när pojkvännen skulle gå och jobba vid sex och kunde inte somna om, så gick upp och in på fb lite sen ner i sängen igen och somnade om, då kom självklart drömmarna tillbaka igen. Tur att han kom hem nu vid nio och väkte mig :) Så nu vill jag inte sova mera, haha. Får bli dags att städa ist, så hörs om en stund igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback