Skulle verkligen behöva en kram

Har du kännt den känslan av att vara helt ensam, maklös och bara så jävla trasig men i samma stund inte veta varför? ja ungefär så känner jag nu.. Vill inte vara ensam, jag orkar inte det, inte idag. Jag vill bara att min älskling ska komma hem, skulle verkligen behöva en kram idag av någon känner jag. Det gör så himla ont i mig att jag känner såhär, jag vill inte. Men vad ska man göra? Är hungrig och trött, men får inte tag på någon mat och kan inte sova, kan inte bara denna dagen vara över. Ja orkar inte mer.. Finns ingenting att göra på datan, finns inget att se på tv, har inga pengar på mobilen så kan inte ringa någon eller sms, alla är på hönö och här sitter jag ensam och ledsen på öckerö, fy.. 

Oj det blev mycket "tycka synd om mig själv" idag, men ibland får man det i jobbiga stunder som denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback