Någon som vet?

Har en liten fråga till er läsare, jag och min pojkvän har länge pratat om att skaffa hund. Men har bestämmt oss att vänta med det ett tag, tills tiden finns och vi har flyttat ihop vill säga. Men så har vi börjat fundera på om vi skulle skaffa oss en katt, jag har redan en katt hemma och han har också en här men grejen är att hans är så himla tråkig vill inte gowsa eller något sånt, min är helt tvärt om ( haha märks kanske på vem som uppfostrat den? ) Nej skoja bara.

Men iaf, vi är ju aldrig hos mig ( han bor typ själv med egen ingång och sånt, därför är vi alltid här ) vi vill vara ifred lite helt enkelt. Så vi träffar aldrig min kisse, därför hade det ju varit perfekt att skaffa oss en egen liten bebis kisse haha. Problemt är ju då bara vart man ska få tag på en katt, så därför tänkte jag fråga er om någon har kattungar hemma, som då inte bor allt för långt bort ifrån Göteborg eller någon som vet någon. Har letat och letat, frågat och frågat men utan resultat så om ni vet något så kan ni ju göra höra av er :)

Tack på förhand, ha en fortsatt bra fredagskväll nu ska jag se let´s dance och sedan solsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback