Hemma ifrån skolan

Ja då var man hemma, gud har varit hungrig hela dagen.. Fast kan inte fatta det, för har käkat himla massa. Först har jag ätit elva bitar sushi, sen åt jag lite mat i bamba men det var inte så gott så köpte mig chocklad och en bulle. Nu är jag hemma och fortfrande hungrig? haha, jag brukar kanppt äta något känns det som annars bara nu på det sista typ, men men man förändras ju?

Idag hade jag tänkt att skriva en romananalys på oliver twist som jag varit så duktig och lyssnat klart på nu. Den ska in i slutet av veckan men skönt att få det gjort så man inte sitter den sista dagen och stress skriver och är uppe halva natten, som det brukar bli. Lyckas alltid vänta tills sista dagen, så himla typiskt. Så idag ska jag försöka få det klart, för i helgen är det påsk och allt så då orkar man inte ha det hängande efter sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback