Esanna - Stay with me text

Esanna - Stay with me ( session )

 

Du vet så mycket väl, vad du betyder för mig

Åh vad jag än har sagt så vet du att jag älskar dig

Skulle tid va kärlek, ger jag dig en evighet

För du mitt hjärta är det vackraste jag vet

En framtid med dig är allt jag vill ha,

Du som min man och pappa till våra barn

Vill aldrig ha nån annan, du är det bästa i mitt liv

Du har lyckats göra mig hel och tro på ett för alltid

Jag gav dig mitt hjärta, min tillit och själ

För jag vet – att du alltid kommer finna där

Spelar ingen roll vad andra säger, för jag vet nu

Att mitt hjärta tillhör bara en och det är du.

Kommer aldrig svika dig, det lovar jag

För allt jag vill det är att du ska må bra

Kärlek övervinner allt, så lova att du stannar kvar

Vill aldrig vara utan dig, för jag älskar det vi har

 

För att lyssna på låten klicka in dig här <-- klicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback