30e mars 2010

Godmorgon, eller godmiddag kanske man ska säga? Det är ju inte så mycket till morgon nu mera haha, har ni sovit gott? Det har inte jag gjort, sovit jätte oroligt inatt vet inte riktigt varför men.. Måste säga tack för alla fina peresenter jag fick när jag fyllde, allt var jätte fint ♥

Igår kom gustavs mamma och pappa hem ifrån en resa utomlands så fick en present igår när jag fyllde också haha, så söt. Fick en esscada badylotion jätte god och verkligen uppskattad, fick välja mellan den och en annan men överlät det till gustav så blev det esscadan vilket var den jag mest ville ha hihi så det var ju bra.

Nu sitter jag i skolan, har håltimma ovanligt? nej ! Och fördriver tiden, har varit och käkat sushi med noomie innan så sjukt gottigt. Jag som sa att jag aldrig skulle börja gilla det, men ack då nu är det en stor favorit efter jensens då haha, står alltid mellan dessa två nu om vi ska äta någonstans. Alltid bra med mer allternativ, eller hur? Nä nu ska jag röra på mig, hörs när jag är hemma igen. Kram

Kommentarer
Therése säger:

Svar: Han kanske inte vill vara med på min blogg :)

2010-03-30 | 13:49:28
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Baso säger:

Sv: Haha nej jag har ju bara gjort en skiva med det namnet liksom :P och sen kan du ju googla det ;)

2010-03-30 | 14:47:06
Bloggadress: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback