20e mars 2010

Godmorgon snyggingar ♥

Hur har natten varit för er kära bloggläsare? Min har varit bra, så jag hoppas er också varit det. Vaknade för en stund sen och kunde inte somna om fast att klockan då bara var halv tio. Vill inte väcka killen så satte mig vid datan och fastnade är, såklart :D

Idag ska vi eller jag ska hem och vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt, gustav ska jobba en del idag tror jag han har sagt. Så under tiden får väl jag underhålla mig med vad som finns att göra i ett hus? Ska hem nämligen, mamma och pappa åkte ner till värmen på kanatieöarna imorse eller ja dom är nog på planet nu, dom skulle vara framme runt tolv någon gång. Fusk, vill också ha värme nu haha!

Så igår var jag hemma med dom och hade mys kväll, men god mat och trevligt sälskap :) Beckan kom och hälsade på också, så det blev bara en slapp fredags mys kväll helt enkelt. Vad hade ni för er igår?

Självklart tittade jag även på let´s dance, någon mer som gjorde det? Tycker det var helt rätt att willy äntligen åkte, visst han var kul att se på i dom första programen men han kunde ju inte ta ett rätt steg typ? Så tycker det var fel att så många bra fick åka ut pga honom faktiskt. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback