Tråkigt

Gud vilket underbart väder det är idag eller hur? Eller jag vet ju inte vart alla som läser detta befinner sig men jag tror nog det är ganska fint väder runt om i sverige eller? Iaf det som är lite tråkigt, eller jobbigt kanske man ska säga? Är att jag är så solbränd så jag kan inte gå ut eller knappt röra mig, hur kul är det när det är sånt här fint väder? Buhu..

Sen ligger jag ensam hemma hos killen och är hungrig, har ont och tråkigt haha. Gud vad synd det är om mig idag, nej egentligen inte får väl skylla mig själv men men. Gustav jobbar och kommer väl göra det hela dagen, så jag har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med idag faktiskt. Ligga här i sängen och tycka synd om mig själv funkar inte speciellt länge haha.

Alexandra ( min syster ) och hennes sambo micke kom ut igår, gud vilken magen hon fått nu wiie så skoj ♥ snart kommer det en liten bebis, fast moster ska ju ha om två veckor tror jag? inte säker men något sånt så då kommer det också en liten bebis. Så himla kul med bebisar haha, fast dom bara sover, äter, skriker och bajsar typ men ja det är väl härligt det också? :)

På tal om bebisar min lilla edvin har blivit så stor gud fyller 2 år i oktober då alexandra ska få sin lilla, gud vad edvin som nyss var så liten kännas jätte stor haha. Sjukt egentligen, innan elias kom ( edvins lillebror ) så kändes också edvin jätte liten men nu bara poff så är han jätte stor helt plötsligt. När alexandra får sin bebisa kommer elias och mosters lilla bebis som snat kommer, dom kommer också kännas jätte stora gemfört med den lilla och edvin käregud han kommer ju vara jätte stor. Haha, ja men det är så kul med bebisar och detta året får vi tre små en har redan kommit men nu väntar vi bara på resten, så kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback