Känner mig ensam

Känner det redan nu och ändå var det bara någon timma sedan jag sa hejdå, men det kändes i hjärtat kan jag lova. Helt sjukt, känner mig så himla ensam just nu och vill bara krypa ner under täcket och vakna upp åh så poff är det söndag och min älskling är hemma igen. Det kommer säkert bli mycket bloggande nu, nu när jag har tid kan man väl säga? Och nu när jag känner mig så ensam och kanske har mer på hjärtat? Jag vet inte ..

Ska snart åka till skolan, men har verkligen ingen ork.. men jag MÅSTE åka till skolan, annars hade jag bara leggat hemma hela veckan tror jag. Eller tror gör jag inte, jag vet.

Men som jag sagt innan, det är nog bra att vara ifrån varan ibland också.. och ibland kanske det måste få göra ont? Även om det är jobbigt, så kan det nog vara nyttigt.. eller vad tror ni?

Kommentarer
Janpan the tjötröv! säger:

jag vet hur det känns! har distansförhållande. Men då har jag ju valt de själv också, me ndet gör ont i hjärtat för det.. men på något konstigt sätt så klarar jag mig tills vi ses igen..



och den känslan man får när man ses igen efter så där 3-4 veckor.. gaah helt obeskrivlig, som nykär på nytt varje gång :P

2010-06-09 | 13:09:10
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
Janpan säger:

Svar : Jag fattar inte själv att vi klarat det i 3,5 år .. det låter helt sjukt i mina egen öron!



och skulle jag få välja så skulle vi självklart bo i samma stad åtminstone. Jag vet att det kommer ske, men det har kommit jobb osv i vägen. Hoppas inom en snar framtid.. men fram tills dess ska jag fortsätta kämpa, för jag vill inget annat än att dela livt med min fredrik :)

2010-06-09 | 22:36:02
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback