....

Är du för trög för att fatta, jag ska fan trycka in det nu
och om man kollar sakta från idag till förut
så borde jag fan sparka vettet ur mig själv nu
jag gav dig fan ett år och nekade mina vänner att dom inte hade rätt
vad är felet på dig? vafan tänker du med?
mina närmsta vänner hade rätt om dig och ditt sätt
hade rätt om alla saker som jag tog som ett jävla rykte
försvarade dig med dina jävla undanflykter...
jag tog ditt parti och jag stod på din kant, går du det här hållet kan du lika gärna dra
du kommer med ursäkter men gör ändå samma sak likadant varje dag,
men jag insåg efter ett tag att du borde lägga ner och börja bete dig normalt
det räcker om ditt liv jag det räcker om det, jag behövde bara en inblick
för är du den här personen så förtjänar du fan bara skit !

Kommentarer
cclaudia. säger:

dian låtar är AWESOME :D

har börjat blogga på nytt hoppas du checkar in!

& fett fin blogg har du:)

2010-06-06 | 20:05:16
Bloggadress: http://bycclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback