8 månader med älsklingen ♥

Idag var det åtta månader sedan jag och gustav blev tillsammans, det var den bästa dagen i mitt liv. Han har förändrat både mig och mitt liv och gjort det så mycket bättre, vet inte vad jag skulle vara utan dig hjärtat. Är så gald att du inte gav upp, att du fortsatte ringa och sms fast att jag var en bitch tillbaka. För att släppa in dig i mitt liv och göra dig till min är det bästa beslutet jag någonsin tagit, utan dig är jag inte hel älskling..

Men nu när du ska åka iväg så kommer kännas konstigt att inte ha min älskling här, vara nära honom när jag vill, pussa och gowsa med honom när jag vill. Det är mest det som kommer bli jobbigt att jag inte kan, inte att han inte är här. Jag kan vara utan honom, tror det är bra att vara ifrån varan ibland när man är så intima hela tiden ( menar nu att vi så gott som bor tillsammans, ses varje dag, sover ihop varje kväll osv ) Men att inte kunna göra det när man vill är en annan sak och det gör lite ont i hjärtat faktiskt..

Har inte varit ifrån honom mer än en natt på sex månader och det kommer kännas, det är ju inte så konstigt. En vecka i december var han borta, han var utomlands och det var också så att jag inte kunde vara nära honom när jag ville och jag lovar det kändes i hjärtat. Det var riktigt jobbigt ! Men den känslan av att ses igen när han kom hem den var fantastisk, helt magisk .. allt runt om stod still och det fanns bara han och jag där, det var en underbar känsla av kärlek och saknad. 

kärleken är inte alltid lätt men den är helt klart det närmsta magi man komma och en sån underbar känsla, tack för att du gav mig chanesen att få uppleva det ! Jag så glad för all den tiden jag får med dig, man ska ta vara på det fina man har i sitt liv och försöka göra varje stund speciell för man vet aldrig när det tar slut, vad som helst kan alltid hända..

jag har världens bästa pojkvän, det vet jag ♥


älskar dig idag, imorgon och föralltid, du är min betydelse i ordet kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback