12e juni 2010

Idag är det ett år sedan jag slutade röka, helt sjukt vad tiden går fort asså.. Känner mig riktigt duktig ett år vad mitt mål, inte för att jag tror att jag kommer börja igen men som man säger - en gång rökare alltid rökare.. och jag tror nog det är ganska sant, så fest röka kanske jag kommer göra någon gång men ska försöka verkligen att inte börja helt igen, man får ju tänka på framtiden sen luktar det inte så jätte gott heller att pussas med en rökare måste jag säga! usch usch, men det blir som det blir. Känner mig stolt över att ha klarat det såhär länge iaf..

Oj tiden går ändå ganska fort ibland, imorgon kommer min babe hem och jag saknar honom sjukt jävla mycket måste jag säga... hade jag haft körkort och bil hade jag lätt åkt upp och bara sagt hej och åkt hem igen typ, bara jag hade fått krama och pussa på han lite sen försöka övertala honom om att åka hem med oss igen haha.. så om någon är sugen på att köra dit och sedan hem igen så hör av er haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback