Säve flygplats

Sitter och väntar på flyget nu, men fick just veta att det är försenat.. suck kan det bli värre? haha, det är så varmt så jag håller på och dö, så ska man till ett land som är dubbelt så varm? Men men man ska som sagt inte klaga när man väl får värme eller vad säger ni?

Undrar bara vad man ska sysselsätta sig med nu, snart dör min data eller ja inte så snart men planet går halv nio och skulle förvåna mig om den skulle hålla tills dess. Funderar på att ta en kall öl och bara glassa i solen, det ska jag ju göra i två veckor nu så får väl börja vänja mig ;) Får se hur mycket bloggande det blir nu, har ju med det mobila bredbandet men får se hur det löser sig med det. Ha det så bra sålänge så hörs vi kanske senare eller någon annan dag, puss på er !










Kommentarer
Jennie säger:

du jag hoppas på bilder imorgon eller något , vi kommer med få varmt nu är det 45 i tukiet piuuuuuuuh:O

2010-07-12 | 22:06:50
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback