Nu ska det börja bloggas

Ja det har ju varit riktigt dåligt på sista tiden måste jag säga, två veckor sen jag skrev mycket sist. Men ibland behöver man ta en liten paous ifrån bloggandet och bara tänka på annat, det är ju sommar? Eller ja det märks knappt måste jag säga, inte ens badat en ända gång iår haha. Är det inte riktigt illa då eller? Bor 200 meter från havet och har inte ens badat.. Jag kan ju inte påstå att jag känner av sommaren jätte mycket faktiskt.

Men snart blir det två veckor i spanien så då år jag väl passa på att sola och bada en massa, vad annars liksom? Ångrar mig ju lite att jag tackade ja till resan nu, eller ja på ett sätt ska det blir skönt, slippa allt men samtidigt tycker jag det ska bli riktigt jobbigt att vara borta ifrån min pojkvän ! När han var borta på sweden rock festivalen för några veckor sedan var det jätte jobbigt, men då var det iof jag som var hemma här och liksom bodde hos han utan att han var där och sådär, det kändes lite konstigt.

Nu är det ju jag som reser bort, kanske blir lättare då eller också svårare det återstår att se. Jag kommer nog få det skönt och avslappnat i två veckor kanske kan behöva det och bara vara med mig själv och umgås med familjen som jag inte träffar allt för mycket nu. Har ju inskafft mig ett abonemang nu så jag kan ringa min baby samt ett mobilt bredband att ha med mig så jag har ju internet där nere när jag vill också, känns bra ! Ska ta riktigt många och fina bider också, nu när jag har min egen och kan lite mer om hur man tar foton.

Känns som om sommaren snart är slut och den har nästan nyss börjat? Haha, vad hände? När man var liten kändes sommarlovet sjukt långt och man hade alltid något att göra hela tiden, var ute och lekte och hade skoj. Men livet blir väl vad man gör det till?

Idag ska jag in till stan och hämta ut mitt pass, hade hoppast på att någon skulle följa med mig in. Men ingen verkar vara vaken nu? Ingen som svara när jag ringer eller smsar, hmm .. Jaja dom ser väl det när dom vaknar, hade vellat åka in tidigt bara så man inte var hemma så sent. Ska möta upp Janni också bestämde vi igår men lätt när mobilen är avstängd? haha, så om någon läser detta och inte har något att göra idag, hör av er och följ med mig till stan =)

Nä nu kurrar det för mycket i magen, dags för mat !

Kommentarer
Elin säger:

Skönt att allting är bra med dig, har missat lite i din blogg då min dator vart trasig och sedan bara glömt bort det, men ska absolut börja läsa igen! Puss

2010-07-08 | 08:03:33
Bloggadress: http://plittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback