Många tankar..

Tankarna bara far runt i huvudet på mig, jag vet inte vad jag ska tro .. händer det verkligen? Ville mitt undermedvetna säga mig något? För just nu känns det som om det faktiskt kan vara sant, och det gör mig så otoligt ledsen, när du stänger mig ute och säger att alllt är bra fast jag märker att det inte är det..

Jag är bara människa, inte prefekt och det är inte heller du. För mig är du världen bästa och jag älskar dig och kommer alltid älska dig, det vet jag. Men alla gör vi misstag, det är av det vi lär oss vad som är rätt och fel. Jag är inte lätt att leva med det vet jag, det får jag höra ofta.. - åh du är så och så och så, ja jag har en hel del fel men vem har inte det?

Kan inte hjälpa att jag blir så ledsen, jag vill vara stark och inte tänka så mycket.. allt löser sig tillslut ändå, allting har en mening och allting händer av en orsak, jag tror det. Och det kan alltid bli bättre, i dom svåraste sitvationerna kanske det vackraste blommar fram? Jag vet inte vad jag vill säga egentligen, behövde skriva av mig lite bara.. Eller jo det vet jag, att jag bara människa, jag gör fel som alla andra. Och förlåt för det, vill inte och det har aldrig varit min mening att såra någon men jag vet att jag gör det, folk gör det hela tiden. Folk sårar och blir sårad, folk älskar och blir älskade, folk hatar och blir hatade, och så går det runt.. men det är väl så det är och man får väl helt enkelt bara leva med det

Leva i nuet och ta vara på det fina man har, för man vet aldrig när det försvinner.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback