Hemma igen

fick inte tid för att blogga förens nu, kom just in har varit och handlat lite mat för det var tomt i kylen hos gustavs föräldrar, så åt nyss en härlig lunch tillsammans med älsklingen..

Ja det var ju ett tag sen nu vart ska jag börja? Två veckor i spanien ja det var blandade känslor, men för det mesta var det bra. Dom första fyra dagarna gick jätte snabbt sen blev det bra segt men det var inte förens på lördagen som det började bli riktigt jobbigt, saknaden och längtan efter min älskling blev riktigt jobbig. Borta bra men hemma är det bästa, har saknat alla ortoligt mycket ♥

Men samtidigt var det riktigt skönt att komma bort, men det hade räckt med en vecka för min del. Det blir så tråkigt när man bara skriver om vad man gör så hade tänkt att visa er ist med bilder varje dag så gör det nu varje dag i två veckor men får ta måndag och tisdag i samma dag idag, men det gör inte så mycket eftersom måndagen var bara flyg dag ändå kom fram typ klockan halv tre till huset/lägenheten där vi skulle bo. Men måste bara lägga in alla bilder på datorn först sen kommer det ett helt gäng med bilder tog ungefär tusen bilder där nere, men alla kommer självklart inte upp haha, den orken har jag inte ;)

Igår var en underbar dag faktiskt, när vi hade landat kände jag hur det började pirra i hela kroppen som om det var första gången på flera år jag skulle träffa gustav. Hade föreställt mig det så många nätter och bara längtat efter att få se honom igen, så kom dagen igår. Det var helt sjukt, då insåg ja verkligen vad han betyder för mig och att jag aldrig skulle kunna leva utan honom. Det funkar bara inte, känslan av att krama och pussa på honom igen, känna hans lukt och allting det var magiskt. Blev kär på nytt. Sen hade vi bara tid tillsammans, åt gott och kollade film, myste och bara höll om varan, kunde inte slita oss ifrån varan. Gud vilken underbar känsla, jag älskar min pojkvän så oerhört mycket och han är den absolut bästa som finns, är så glad, så lycklig för att jag har honom som min ♥ bara min !

Snart har vi varit tillsammans i tio månader, inte så länge kan vissa tycka. Nej det är inte så länge heller, men för mig är det ändå det. Har haft förhållanden innan men det har aldrig varit på samma sätt som det är nu, detta är på riktigt. Här finns en framtid, här finns drömmar tillsammans, något att bygga upp något på. Innan var det väl bara kul att ha en pojkvän typ, mer den känslan, aldrig det att detta är min framtida man, detta är mannen som ska bli pappa till mina barn osv. Det fanns inte, men det gör det nu och jag är så otroligt glad över det, tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback