Hatar kundtjänst

Asså det är nog det tråkisgate som finns att sitta och vänta för att få lite hjälp, jag vet att någon/något bolag av något slag har att dom ringer upp ist för att man ska behöva sitta såhär och vänta. Hur smart är inte det då? Stort + till dom det var ju bara synd att man inte har det, ist får man sitta och vänta på sin tur. Lite små segt faktiskt men ringer ifrån mobilen så kan ju ha högtalare på och blogga samtidigt ganska bra ändå? ;) Men hade ju kunnat skippa det ist och bara blogga. Jaja vi får väl se när jag kommer fram om jag får den hjälpen jag behöver..

Senare idag ska jag hem till farmor och baka bullar, så mysigt ! Älskar att bara bullar och min farmor så jag slår två flugor i en smäll, det måste ju vara tråkigt att vara själv hela dagarna och jag har ju ändå ingenting för mig så då kan jag ju lika gärna vara där och göra henne sällskap :)

Sen har jag en liten nedräkning pågång av två saker..

2 dagar kvar - tills klippning ( vilket verkligen behövs ! )

4 dagar kvar - tills jag åker bort i två veckor ( vilket jag inte vill, men samtidigt vill )

Det med att jag vill men samtidigt inte har jag ju tagit upp lite innan, jag vill verkligen inte åka ifrån min pojkvän! Det känns jätte jobbigt, men samtidigt får jag spendera tid med min familj och komma bort ifrån allting ett tag. Jag hade inte känt såhär om killen hade åkt med då hade det varit hur skönt som helst. Då kunde man släppa allt och bara leva livet där nere, åhh ! Ska försöka övertala honom om att åka ner sista veckan, men vi får väl se hur det går med det. Han var inte så jätte pepp sist jag pratade med han om det vilket var ett halvårsen kanske men har inte tagit upp det igen utan jag spar det tills jag är där nere och tjatar på honom. Haha smart va? Vem vet det kanse funkar? Man ska inte hoppas på för mycket, men man kan ju alltid försöka eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback