Vill inte vara sjuk

Fan har åkt på en sån jävla förkylning nu, usch ! Är ledig nu hela veckan, det är vårat "lov" och så går man och blir sjuk inte så roligt. Känner mig orkeslös och näsan rinner hela tiden, vill sova men det går inte. Huvudet spränger och jag har ont överallt typ. Haha bara tycker synd om mig själv, får man göra ibland (A) Nä nu ska jag se på lite tv innan gustav kommer hem på lunch, måste egentligen plugga men har ingen som helst ork till det idag. Gjorde det ju nästan hela dagen igår kändes det som.

Hoppas ni har en bättre morgon än jag

Kommentarer
Saadet säger:

Kul att du ville vara med i tävlingen :)

2010-01-22 | 18:52:30
Bloggadress: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback