Väntar..

Sitter just nu och väntar på att gustav ska ringa, han slutar vid halv så han borde ringa snart och säga att han är påväg hit för att hämta upp mig. Har nog blivit lite bortskämd med det där, men har men en underbar pojkvän så har man ♥ Men han ska åka in till stan sen, får väl se om jag kanske åker med eller också stannar hemma och pluggar eller ja jag borde stanna hemma och plugga så det får nog bli så faktiskt. Men det är så himla trist, eller hur? Tror inte bara det är jag som tycker det, man tänker eller ja, jag tänker hela tiden - nu ska jag plugga. Så gör man det och efter 10 min så håller man på att somna, jag är verkligen sämst på att plugga, har ni kanske några tips? Jag har ett som man INTE borde göra iaf, inte ligga i sängen och plugga ! Om man har lätt för att somna som jag har, dela gärna med er om ni har saker man inte borde göra eller saker som man borde göra..

Nu ringde just gustav så måste snabba mig nu, ha en fortsatt bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback