Svar på tal

issaofsweden

ja tror detta handlar om avundsjuka av dej! låter du inte dina vänner träffa nyA vänner ele va e de med dej???

svar:
Avundsjuka förstår jag inte riktigt hur du kan få det till? Vad har dubbelmoral med avundsjuka att göra för det första? Säger man en sak så tycker jag att man ska stå för det.. För det första vem har sagt att det har med mina vänner att göra ens? För det andra, varför skulle jag bestämma vilka mina vänner ska träffa och inte? Jag bestämmer över mitt liv, ingen annans det trodde jag dom flesta gjorde? Och för det tredje, vad det är med mig? Det skrev jag i inlägget som du kommenterade, att jag tycker att man ska vara ärlig ist för att säga en massa annat som man egentligen inte menar, som tex ; nej jag HATAR choklad och sedan gå och köpa chocklad, kanske ett dåligt exempel men du förstår nog vad jag menar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback