Sovmorgon

Gud så skönt med sovmorgon måste jag säga :)

Ingen skola idag = sovmorgon för min del, men eftersom jag sover hos gustav så kommer han hem och pussar mig så jag vaknar, men det är bara gulligt så det gör inget ♥ tycker bara det är sjukt mysigt. Men nu när han är tillbaka på jobbet igen finns det inte så mycket att göra här haha. Fast det finns det inte hemma heller iof, 2 timmar kvar tills han är hemma igen så får väl underhålla mig själv med att spela nya mario spelet på wii, någon som spelat det? Sjukt roligt iaf haha, så om ni inte gjort det och har ett wii henma, köp det ! Sen gustav köpte det har vi spelat hela tiden när vi haft tid typ haha. Men det är vissa saker vi inte fått, eller ja det är en jävla barna som vi inte fått star coins ( stavning? ) på så om någon har spelet hemma och har spleat det så får ni järna säga vart den är :D Ha det bra sålänge så hörs vi när jag sitter vid en data igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback