Sex frågor

Sex:

1. När hade du sex senast? - Igår
2. Vem är den bästa du har haft sex med? - Gustav ♥
3. Är/har du varit en player? - Nä det tycker jag väl inte
4. När blev du av med oskulden? - Gissa du, så säger jag till när du får rätt ^^

Har du haft sex:

5. I ett badkar/dusch? - Ja
6. I en husvagn? - Nej
7. I någon annans hus? - Ja
8. På stan? - Nej?
9. I ett flygplan? - Nej
10. I ett kök? - Kanske
11. På skolan/jobbet - Nej


12. När var din första kyss?
- Hmm, när jag gick i 1 eller 2 an
13. Hur gammal var ditt äldsta hångel? - 30 något?
14. Hur många seriösa förhållande har du haft? - Har aldrig kännt som jag gör med min pojkvän nu så vill säga ett ♥ men har haft ett par innan..

Kommentarer
Therése säger:

Haha Emma då, snuskhummer ;)

2010-01-15 | 14:25:25
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback