Så jävla förbannad !

Jag blir så jävla arg så det finns inte! Åhh.. kan knappt kontrolera mig själv känns det som! Fick nya schemat idag och det var inget kul ska jag tala om för er, börjar 8 varje dag. Inte för att det är så farligt egentligen, men hur svårt kan det vara att lägga ett bra schema? vafan skaffa fler lärare så att ni slipper all jävla håltimma. Har en lektion på en timma efter tre och en halv timma, tror dom seriöst att man orkar vänta på det? Speciellt när det är en lektion som det är deras fel att man får gå? Ehm, nej ! Ifrån första början skulle kursen ta en termin, tiden gick.. efter det så skulle det ta en period till men det tog en hel termin det också, och nu även en? ehm, pga att dom inte har lärare eller fakta som krävs så är det jag som ska drabbas för det? Blir så arg, orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback