Lite info om musiken

Såg att när jag skrev att jag skulle släppa ny låt inom kort att alla började undra när osv, när jag sa inom kort så menade jag inte dagen efter. Har börjat skriva på den men eftersom det var ett tag sen vill jag få det bra också, därför tar det den tid det tar. Insperationen kommer när den kommer liksom, ibland kan det flyta på hur bra som helst men för det mesta säger det stopp efter några meningar. Så ge mig tid, jag lovar det kommer :) Men vet inte exakt när och vill inte säga att då och då kommer det antagligen för då blir folk bara besvikna om jag inte lyckas få det tills dess. Så håll ögon och öron öppna, ny låt kommer inom kort

Kommentarer
Jennie säger:

braa nyy lååt (:

2010-01-21 | 21:09:51
Bloggadress: http://mackansfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback